H E Hukuk

0312 212 92 92  📞0501 372 92 92

TAZMİNAT HUKUKU

Tazminat Hukuku bağlamında, büromuzca sunulan hukuki hizmetler şu şekildedir:

• Gerçek kişilerin ve tüzel kişilerin ((limited ve anonim şirketler, dernekler, vakıflar ve kurumların) kişilik haklarının ihlalinden kaynaklanan maddi tazminat davasının açılması ve dava sürecinin takip edilerek neticelendirilmesi.
  • Gerçek kişilerin ve tüzel kişilerin (limited ve anonim şirketler, dernekler , vakıflar ve kurumların) kişilik haklarının ihlalinden kaynaklanan manevi tazminat davasının açılması ve dava sürecinin takip edilerek neticelendirilmesi.
  • Gerçek kişilerin ve tüzel kişilerin (limited ve anonim şirketler, dernekler ve vakıfların) kişilik haklarının ihlalinden kaynaklanan ceza davalarının ikamesi ve dava sürecinin takip edilerek neticelendirilmesi.
  • Beden tamlığının ihlalinden kaynaklanan maddi tazminat davasının açılması ve dava sürecinin takip edilerek neticelendirilmesi.
  • Beden tamlığının ihlalinden kaynaklanan manevi tazminat davasının açılması ve dava sürecinin takip edilerek neticelendirilmesi.
  • Beden tamlığının ihlalinden kaynaklanan ceza davalarının ikamesi ve dava sürecinin takip edilerek neticelendirilmesi.
  • Haksız fiil temelinde maddi ve manevi tazminat davasının açılması ve dava sürecinin takip edilerek neticelendirilmesi.
  • Sebepsiz zenginleşme temelinde maddi ve manevi tazminat davasının açılması ve dava sürecinin takip edilerek neticelendirilmesi.
İletişime geç!
Yardıma mı ihtiyacın var?
Merhaba, iletişime geçmekten çekinmeyiniz!